Marketing a RODO

 

Termin: 31.01.2018, godzina 14:00

 

Serdecznie zapraszamy na piąty webinar z cyklu „Akademia RODO dla firm”, w którym udział weźmie nasz gość specjalny – pan Marcin Szporka z firmy Cream Finance Poland. Eksperci z Cybercom i Rödl & Partner, wraz z Panen Marcinem, w jasny i przystępny sposób opowiedzą o tym, z jakimi wyzwaniami, w kontekście RODO 2018, wiąże się praca w marketingu.

 

CF Poland 300x121

 

 

Patron wydarzenia:

online marketing

 

 

#RODO2018

 

 Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
  1. Jakie wyzwania stawia przed Działem Marketingu RODO?
  2. Jak dostosować bazy danych do nowych wymogów?
  3. W jaki sposób zbierać zgody marketingowe by być zgodnym z RODO? Co z obecnymi zgodami?
  4. Czym jest prawo do bycia zapomnianym?
  5. Jakie są elementy prawa do przenoszenia danych?

 

Zapraszamy do udziału!

(Po zarejestrowaniu prześlemy link z dostępem do webinarium)

 

 

Gość specjalny – Marcin Szporka

Marcin Szporka

Marcin pracuje w branży marketingowej od 1997 roku: najpierw w domu mediowym, a następnie w portalu Onet.pl. Zarządza działami marketingu od 2007 roku najpierw w Allianz Direct i Allianz Polska, a następnie w Grupie PKP. Obecnie zatrudniony jest na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Cream Finance Poland – spółce z branży FinTech.

Specjalizuje się w marketingu cyfrowym i sprzedaży online. W swojej dotychczasowej karierze planował komunikację marketingową dla Orange, Unilever, Samsung, Kia, Olympus i wielu innych. Współtworzył i rozwijał jako CMO (Chief Marketing Officer), międzynarodowy start-up w branży ubezpieczeniowej – Allianz Direct.